Nieuws

Wat zeggie?

Cursussen zijn altijd leuk om te doen zeker wanneer de collega’s uit Hoofddorp en Barendrecht weer samenkomen. Hielke Dijkstra leidde de communicatie cursus, die in totaal 2 halve dagen zal beslaan. De eerste sessie ging over het verbeteren van de verbinding met de klant.

Klantgerichte (telefoon)gesprekken

Door actief in groepen aan de slag te gaan hebben we “on the job” geleerd hoe we zelf vinden wanneer een gesprek met iemand als prettig wordt ervaren: aandacht, lichaamshouding, tone of voice etc kwamen aan bod. Natuurlijk kwam “LSD” ook aan de orde…Luisteren, Samenvatten en Doorvragen.

Uiteindelijk werd ook de focus gelegd op het houden van telefoongesprekken. Ook hier kwamen op het oog bekende zaken aan de orde, als het gesprek beginnen met Goedemorgen/middag of avond omdat aan het begin van het gesprek anders je naam of bedrijfsnaam niet goed doorkomt, omdat de verbinding nog niet geheel goed is.

Dus bel ons maar en je gaat het meemaken. De avond werd nog ingevuld met meerdere rollenspellen en ook afgesloten met hapje en een drankje.

Dit was de eerste ronde van de communicatie cursus van Hielke Dijkstra en de vervolgsessie zal eind januari plaatshebben.

Deel dit artikel via:

Waterpas Civiel Adviesbureau

Barendrecht

❯   010 – 265 7560

❯   Zuideinde 60

     2991 LK Barendrecht

Hoofddorp

❯   Zandsteen 24

     2132 MR Hoofddorp

Hoofddorp

❯   Zandsteen 24

     2132 MR Hoofddorp

Inschrijven nieuwsbrief

Waterpas gecertificeerd

© 2024 Waterpas Civiel Adviesbureau B.V.